Cnd Schools

Hakkımızda


Misyonumuz

Her öğrencinin; yaşam boyu öğrenen, kişisel doyuma ulaşmış, üretken, adil ve demokratik olmasını sağlamak ve topluma katkıda bulunabilmek için gereken nitelikleri edinmiş bireyler yetiştirmektir.

Çocukların tam potansiyellerine ulaşarak öğrenip büyüyecekleri canlı bir öğrenme ortamı yaratmaktır.

CND Okulları Eğitim Sistemi:

Inquiry Based Learning : Soru soran ve öğrenen çocuklar 

Öğrenci Merkezli Eğitim (EDC®) : Dersin alanında uzman öğretmenler tarafından seviyelere uygun ve birden fazla kaynaktan faydalanarak hazırlanması ( Differentiation ®)

İngilizce Dersler (Matematik - Fen) ve Fransızca Dersler 

İngilizce eğitiminde ana dili Türkçe olan öğrenciler için en uygun İngilizce öğrenme sistemi ENL® (English as a New Language ) ile daha iyi bir dil eğitimi

Öğretmen Değerlendirme Sistemi - Walk Throughs ®

Pull Out ® ile Türk ve Uluslararası öğrencilerin ikili ders sistemleri


CND OKULLARINI BENZERSİZ YAPAN ÖZELLİKLER NELERDİR?

  1. Öğrencilerin potansiyellerini  en iyi şekilde kullanarak kendilerini gerçekleştirmelerine olanak sağlayan yaşayarak öğrenme ortamı 
  2. Öğrencinin öz güvenini geliştirici ortam
  3. Türkiye’de dünyayı yaşamanıza olanak sağlayan çok kültürlü öğrenci ve veli profili
  4. Uluslararası üniversitelere açılan bir kapı
  5. Öğretim ve iletişim dili olarak kullanılan yabancı dil programları
  6. Bireysel çalışma planlarıyla kişiye uyarlanmış destek programları
  7. Sosyal ve toplumsal sorumluluk projeleri
  8. Ayrıntılı olarak planlanmış  öğretmen-öğrenci oranı

Kampüs Müdürümüzün Mesajı

Değerli Veliler ve Öğrenciler,


CND Okullarında yaptığımız her şeyin temeli anlamlı ilişkiler kurmakla başlar.

Eğitim kadromuz, öğrencilere entelektüel meraklarını geliştirmeleri için ilham verir ve onları konfor alanlarının dışına çıkmaya ve yeni tutkular keşfetmeye davet eder. Öğrencilerimiz, hayatlarının önemli bir döneminde, ömür boyu sürecek dostluklar kurdukları hizmet odaklı, küresel bir toplulukta yaşar ve öğrenirler. Bu bağlantıları teşvik etmek ve derin bir cemiyet duygusu oluşturmak temel amaçlarımızdan birisidir. Orta ölçekli bir okul olmak, her öğrenciyi ayrı ayrı tanımamızı sağlar ve ikili danışman programımız, öğrenci merkezli eğitim yaklaşımımızın bir özelliğidir. İlk günden itibaren, CND Okullarındaki dinamik topluluk, güçlü akademik müfredat ve farklı müfredat dışı programlar okula büyük bir tutku ile bağlanmama neden oldu.

Öğrencilerimizin işbirliği yapmayı, iletişim kurmayı ve ahlaki karakterlerini geliştirmeyi öğrenirken yeni ilgi alanlarını keşfetmelerini önemsiyoruz. Mezunlarımız üniversite çağına eriştiklerinde kendilerini ifade etme, akıllı riskler alma, problem çözme, bir ekibin parçası olarak çalışma ve değerlere dayalı kararlar verme yeteneklerine sahip olurlar.

Günümüzün giderek daha karmaşık ve birbirine bağlı dünyasında, CND Okulları deneyimi gerçekten dönüştürücüdür çünkü üstün akademik hazırlıktan çok daha fazlasını sunar. Aynı zamanda, öğrencilere, hayata anlamlı katkılarda bulunmaya devam eden, esnek, kendinin farkında olan yaşam boyu öğrenenler olmalarını sağlar.

CND Okulları sadece okul olarak değil ayrıca yaşam alanı olarak da gerçekten özel bir yer ve sizi heyecanla kültürümüzü, topluluğumuzu ve ruhumuzu şahsen deneyimlemeye davet ediyoruz. Sizi kampüste ağırlamayı ve okulumuzla ilgili sevdiğimiz şeyleri sizinle paylaşmayı dört gözle bekliyoruz.

Vural Kıvanç

Yönetim Kurulu

Onursal Yönetim Kurulu Başkanı :  

Hatice Şener

Yönetim Kurulu Üyeleri:

Özlem Şener Öz

Cem Şener

Tarihçe

Tarihçe

4 Kasım 1935 yılında Kırklareli'nde doğan Mahmut Naci Şener, Çapa Yatılı Öğretmen Okulunda okumak için İstanbul'a geliyor ve mezun olduktan sonra ilk öğretmenlik görevini Adana’da yapıyor. Daha sonra önceden Kırklareli'nde ilk okulda tanıştığı eşi Hatice hanım ile evlenip İstanbul'a taşınıyor ve okul müdürlüğüne terfi ediyor. Çeşitli okullarda okul müdürlüğünden sonra Cumhurbaşkanının onayı ile Milli Eğitim Bakanlığı'nın ilk beş baş müfettişinden biri oluyor. Türkiye’nin tüm illerinde  baş müfettişlik görevini yaparken bir süre sonra kızından ayrı kalamadığı için tekrar okul müdürlüğüne geri dönüyor ve Bakırköy Ticaret Lisesinde emekli oluncaya kadar müdür olarak çalışıyor. 

Milli Eğitim camiasının namı değer Mahmut Hocası olarak tanınan Naci Bey'in tek hayali özel bir okul kurmak ve orada çağdaş, yenilikçi ve Atatürkçü vizyonu ile bir eğitim verebilmektir.

Bu sırada Bakırköy de Anap İlçe Teşkilatını kurucularından oluyor ve Bakırköy Belediye Başkanı Yardımcısı olarak görev alıyor. Bu görevinde bir-iki sene kaldıktan sonra okul kurma hayali ile görevinden ayrılıyor ve 1986 yılında Istanbul Merter’de iki bina kiralayarak Özel Şener Kolejini kuruyor. O dönem birçok konuda ilk olan okul, ilk senesinde 150 öğrenci kayıt alarak eğitim öğretime başlıyor. Burada Türkiye’nin ilkleri gerçekleşiyor ve akıllı tahta kullanımı gibi çok yenilikçi uygulamalar yapılıyor. 

Bu arada okul ilk 3 senede 1000 kayıtlı öğrenciye ulaşıyor ve yaklaşık 10 yıl başarı ile hizmet veriyor. 

Bu ilk 150 ve sonrası öğrenciler arasından mezunlar Türkiye’nin üniversite sınavlarında 3.lük ve 5.lik gibi çok önemli başarılar elde etmiş, aynı öğrenciler Boğaziçi Üniversitesi gibi birçok köklü okulda okumuşlardır. İngilizce eğitim veren bu köklü üniversitelerin hepsinde hazırlık sınıfını Şener Koleji'nde verilen üstün İngilizce eğitimi sayesinde fire vermeden geçmişlerdir. Bu Türkiye’nin o dönem ki eğitim öğretim ortamı içerisinde özel okul olarak inanılmaz bir başarı olmuştur.   

Mahmut Hoca bu süre içerisinde devamlı kendi hayalindeki okul binasını yapmak, öğrencilere daha da iyi imkanlar sunmak için arazi arayışı içerisindeyken, 1992 yılında Florya Caddesi üzerinde aldığı arazinin üzerine kapalı spor salonu, konferans salonu, yüzme havuzu gibi birçok faaliyete uygun bir okul yaptırarak ikinci okulu olan Prestij Kolejini kuruyor. İki okulu bir arada idare etmek istese de sonunda Özel Şener Kolejini kapatarak Prestij Kolejine konsantre oluyor. 1992- 2005 yılları arası Prestij Koleji'ni yönetiyor. Kızı Özlem Hanım'ı da öğretmen olması için teşvik eden Naci Bey'in, 3 çocuğu  Dinçer Şener (Hannover Üniversitesi Makine Mühendisliği) , Serdar Şener (Boğaziçi Üniversitesi Siyaset Bilimleri) ve Özlem Şener  Öz (Marmara Üniversitesi) de okulun devamı için el ele vererek destek çıkıyor. Özlem Şener Öz daha sonra Prestij Koleji'nin lise müdürlüğünü de yapmıştır. 

Mahmut Hoca'nin torunu Cem Şener (Bilgi Üniversitesi İşletme-Ekonomi (Üstün Başarı) programı (London School of Economics- Business& Economics) de Prestij Koleji'nde okumuş ve aynı kendisi gibi Cem Bey de ileride Prestij Koleji ilkokuldan sınıf arkadaşıyla evlenmiştir. Prestij Koleji dünyanın çeşitli yerlerine dağılmış birçok başarılı öğrenciye eğitim öğretimde destek çıkmıştır.  

Bu gün 44 değişik ülkeden öğrenci barındıran CND Okulları isim değiştirse de aynı imkanlar ve şevkle öğretim hizmetine devam etmektedir. 3 kuşak eğitimci bir ailenin modern ve yenilikçi yaklaşımıyla 21.yüzyıla uluslararası bir platformda eğitim öğretimi devam ettirmeyi amaçlamaktadır. 

Tanıtım Filmimiz

Tanıtım Filmimiz

Ekibimiz

CND Okul Müdürü
Vural Kıvanç
CND İlkokul Müdürü
Ayten Yılmaz
CND Ortaokul Müdür Yardımcısı
Özge Kaplıel
CND Lise Müdür Yardımcısı
Alex Josifov
Yabancı Diller Bölüm Başkanı
Gani Kale
Türk Dili ve Edebiyatı Bölüm Başkanı
Mehmet Karatekin
Fen Bilimleri ve Matematik Bölüm Başkanı
İsmail Aydın / İrem Arslan Ak
Uygulamalı Dersler Bölüm Başkanı
Tufan Akman
Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Bölüm Başkanı
Aykut Doğan
Resmi İşler Koordinatörü
İlgen Aydan 
Etkinlikler Koordinatörü
Merve Türkyılmaz Sarıgül / Victoria Kuleshova
Akademik Danışman
Elif Gülen
İdari Asistan
İpek Ahmetoğlu
Danışma

Tatiana Taşçı